TropicalSim aktualisieren São Paulo’s Guarulhos Airport

Ein Urgestein im Flusi ist vor Weihnachten für PREPAR3D v5 aktualisiert worden. Der Airport mit dem ICAO SGBR wurde nun an das aktuelle Layout angepasst (neues Terminal und Baustellen) und auch dynamic Lights hinzugefügt. Der eine der Vorgänger Versionen gekauft hat, kann ab knapp 11 EUR upgraden. Neukunden können den Airport im simMarket für knapp 24 EUR erstehen.

Welcome to São Paulo, one of the world’s largest cities. Welcome to Guarulhos Airport, Brazil’s main airport, located 25 kilometers from downtown São Paulo. The airport has recently opened a beautiful glass terminal which now hosts most international flights. There are over 40 airlines operating at the airport, with flights to 23 countries and over 100 cities in Brazil and the world.

Produktbeschreibung simMarket

FEATURES

  • Highly detailed Guarulhos Airport / SBGR
  • Full night illumination
  • Specular maps on terminal windows
  • See-through windows with detailed interior for wings of Terminal 2, Terminal 1( former Terminal 4), MOP (Provisional Operating Module) as well as the newest Terminal 3
  • Featuring the new gate number layout
  • Dynamic Lighting
  • Optional SODE animated jetways
  • P3D v5 native materials custom ground
  • Wet ground surface effect (via native custom ground)
  • Compatible with add-on AI traffic.
  • Compatible with other São Paulo Sceneries / Photosceneries
  • Automatic installer
1 Kommentar
Inline Feedbacks
Alle Kommentare anzeigen

Nur damit keine Verwirrung aufkommt: Das “neue Terminal” (Terminal 3) wurde bereits kurz vor der Fußball-WM 2014 eröffnet und ist auch schon in der Vorgängerversion enthalten. Das heißt, die Kompatibilität mit P3Dv5 ist wohl die wichtigste Neuerung dieser Version. Da die Szenerie aber ohnehin NUR mit P3Dv5 kompatibel zu sein scheint, ist es für P3Dv4-Nutzer wie mich nicht erforderlich, diese Version zu kaufen.